امضای تفاهم نامه همکاری بین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد
امضاي تفاهم نامه همکاري بين ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري خرم آباد

امضای تفاهم نامه همکاری بین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد

تفاهم نامه همکاري بين ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان لرستان و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري خرم آباد، به امضاء طرفين رسيد.
شناسه خبر : 50897 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد، در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه این تفاهم نامه بر مبنای استفاده از ظرفیت های مشترک طرفین است، اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای ایجاد ارتباط و تعامل و بهره مندی طرفین از ظرفیت و توامندی ها به منظور هم افزایی و تقویت شاخص های مورد نیاز جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرایی شده است.

 

 مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان مشارکت در اجرای طرح های فرهنگی و هنری، تقویت برنامه ها، تبیین و ترویج شاخص های اعتقادی، استفاده از ظرفیت کانون های مساجد و مشارکت و برگزاری دوره های آموزشی ارتقا دانش و بینش مخاطبان کانون ها را بخشی از زمینه های همکاری یاد شده در این تفاهم نامه برشمرد.

 

 چگنی نژاد بیان کرد: فراهم شدن بستر همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خرم آباد با شهرداری، فراهم شدن فضای مورد نیاز برای برگزاری دوره های اموزش، افزایش سطح آگاهی و توانمندی جوانان و تقویت بستر توسعه فرهنگی، مشارکت محلات و سلامت جوانان از دیگر بخش های این تفاهم نامه است.

 

وی افزود: همچنین طی این تفاهم نامه بستر بهره مندی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت های فرهنگی و ورزشی و گردشگری شهرداری فراهم شده است.

 

چگنی نژاد با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ عمومی و ترویج فرهنگ دینی، اظهار کرد: همکاری فی ما بین کانون‌های فرهنگی مساجد و دستگاه های فرهنگی در  بهبود و ایجاد تحول فرهنگ عمومی نقش بسزایی دارد.

 

 این تفاهم نامه به مدت یکسال در دو نسخه و 7 ماده به امضای محمد چگنی نژاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان و اسفندیار علیزاده مدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد رسیده است.

 

این تفاهم نامه به منظور ارتقا و توسعه ظرفیت ها و توانمندی های اجرایی طرفین در حوزه های مختلف مذهبی، علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در زمینه اجرای برنامه های مورد نیاز در سطح شهر خرم آباد با همکاری و بهره گیری متقابل و شناسایی ظرفیت ها و توانمندی ها در حوزه های مختلف و بکارگیری آنها در مساجد به عنوان پایگاه های معرفتی نظام امضا شده است.