بازدید مشاور اجرایی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از موکب جوانان بروجرد
بازديد مشاور اجرايي ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور از موکب جوانان بروجرد

بازدید مشاور اجرایی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از موکب جوانان بروجرد

مشاور اجرايي ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور از موکب جوانان بروجرداستان لرستان بازديد کرد.
شناسه خبر : 50990 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، مرتضی طاهریان با حضور در پیاده روی اربعین حسینی، از موکب جوانان بروجرد کانون فرهنگی هنری کمیل شهرستان بروجرد بازدید به عمل آورد.

 

مشاور اجرایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در این بازدید، از نزدیک در جریان خدمت رسانی این مواکب به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

 

مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد و مدیر کانون فرهنگی هنری کمیل با بیان اینکه در این موکب خدمات گسترده موکب جوانان بروجردی به زائران حسینی ارائه می شود، افزود: علاوه بر اسکان سه وعده  غذای گرم توسط این موکب برای زائران تدارک دیده شده است.

 

حسین اصالت پور با بیان اینکه روزانه تعداد زیادی از زئران از خدمات موکب مردمی جوانان بروجرد بهره مند می شوند، افزود: میان وعده شامل میوه و بستنی سنتی بروجرد از دیگر موارد تدارک دیده شده برای زائران اربعین حسینی است.

 

وی بیان کرد: کفاشی، خیاطی، سلمونی، خطاطی، تعمیر چرخ دستی و‌ولیچر از دیگر بخش های جانبی و خدماتی موکب مردمی جوانان بروجرد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کمیل شهرستان بروجرد بیان کرد: اقامه نماز جماعت همراه با نوحه خوانی و سینه زنی در این موکب به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد شد.

 

موکب مردمی جوانان بروجرد در عمود 978، مسیر نجف_ کربلا با مشارکت موکب حسینیه عبدالله الرضیع طرف عراقی از مواکب عراقی راه اندازی شده است.