39 کانون فرهنگی هنری مسجد در لرستان راه اندازی شد
39 کانون فرهنگي هنري مسجد در لرستان راه اندازي شد
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

39 کانون فرهنگی هنری مسجد در لرستان راه اندازی شد

چگني نژاد، گفت: طي شش ماهه نخست سال جاري 39 کانون فرهنگي هنري جديد در استان لرستان راه اندازي شده است.
شناسه خبر : 51259 تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: احیای فعالیت های مسجد محور، جذب اقشار مختلف بویژه جوانان و نوجوانان به مساجد، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی از اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: مقابله با توطئه های دشمنان، شناسایی و پرورش استعدادها و  توانمندسازی و به کارگیری خلاقیت های فرهنگی هنری بچه های مسجد از دیگر رویکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

و ی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت ائمه جماعت مسجد و محله محوری فعالیت می کنند، ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد به ویژه در مناطق محروم و روستایی استان به عنوان پایگاه های مهم فرهنگی، مرکز حضور و توجه جوانان و نوجونان به فعالیت های فرهنگی، دینی، مذهبی و هنری است.

 

چگنی نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به گستره جغرافیایی استان، راه اندازی و تاسیس کانون های فرهنگی و هنری، زمینه ساز اجرای فعالیت ها و برنامه های فرهنگی، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و همچنین جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

 

 وی با اشاره به فعالیت 468 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، گفتطی 6 ماهه نخست امیال تعداد 39 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان راه اندازی شده است.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گسترده‌ترین شبکه‌های فرهنگی و اجتماعیاظهار کرد: تلاش می شود در مباحث اجتماعی، فرهنگی، کسب و کار، آموزش و تحصیل نیازهای محلات ارزیابی و در کانون های فرهنگی هنری مسجد در راستای رفع این نیازها اقدام شود.