رویکرد فعالیت کانون های مساجد، تربیت نسل تمدن سازاست
رويکرد فعاليت کانون هاي مساجد، تربيت نسل تمدن سازاست
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان:

رویکرد فعالیت کانون های مساجد، تربیت نسل تمدن سازاست

چگني نژاد با اشاره به فعاليت هاي فرهنگي هنري کانون هاي مساجد، گفت: تربيت نيروهاي مومن، متعهد و تمدن ساز مهم ترين رويکرد فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است.
شناسه خبر : 51776 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد امروز در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد که در مسجد صاحب الزمان(عج) خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت های بزرگ فرهنگی و هنری هستند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: در طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش می شود از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری که در اختیار داریم برای غنا بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه شناسایی و تقویت استعدادها از رویکردهای طرح اوقات فراغت است، ادامه داد: تربیت فکری و مهارتی نسل جوان و نوجوان و جذب آنان به مسجد از رویکردهای مهم طرح اوقات فراغت است.

 

چگنی نژاد بیان کرد: با استفاده از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و هنری باید این نسل را به عنوان سربازان واقعی انقلاب و به عنوان نسلی تمدن ساز تربیت کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بهترین جایگاه و بهترین مأمن و ملجاء برای گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی است که باید از آن برای تربیت نسل جدید بهره ببریم.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد زمینه‌ساز اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در جوار مساجد با حضور جوانان و نوجوانان است که نقش مهمی در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان علیه باورها و ارزش‌های اسلامی دارد.