مساجد بهترین بستر، فعالیت های فرهنگی وهنری هستند
مساجد بهترين بستر، فعاليت هاي فرهنگي وهنري هستند
امام جمعه سلسله:

مساجد بهترین بستر، فعالیت های فرهنگی وهنری هستند

حجت الاسلام اميدي، جذب جوانان ونوجوانان به مساجد را هنر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خواند و گفت: مساجد بهترين بستر براي فعاليت هاي فرهنگي، هنري و تربيتي است.
شناسه خبر : 52329 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، حجت الاسلام و المسلمین مراد امیدی در دیدار با مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، با اشاره به اهمیت تقویت برنامه های مسجد محور، اظهار داشت: مسجد از دیر باز پایگاه امور اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... بوده است.

 

امام جمعه سلسله با اشاره به توطئه های دشمنان،افزود: تقویت فعالیت های مسجد محور، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی با محوریت ائمه جماعت مهم ترین راه برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی کانون های فرهنگی هنری مساجد را مراکز اجتماعی، فرهنگی و دینی و خواند و بیان کرد: مساجد بهترین بستر برای انجام فعالیت‌ها و برنامه های فرهنگی و دینی است.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به گستردگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری، روستایی و عشایری، افزود: این گستردگی بستری برای تقویت فعالیت های فرهنگی هنری در مناطق مختلف بویژه مناطق روستایی و عشایری است.

وی با اشاره به اهمیت بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی وهنری در جذب اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان به مساحد، افزود:  انجام فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد و استفاده از ابزارها و عناصر جذاب هنری مانند شعر، داستان، سرود، نمایش، نقاشی و دیگر رشته های هنری باعث رغبت هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان در برای حضور در مساجد می شود.

 

امام جمعه سلسله با تاکید بر ضرورت تقویت کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: تقویت وحدت وهمدلی بین ارکان فعال در مساجد بستر تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه های دشمنان است.