کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوی فرهنگی جامعه هستند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بازوي فرهنگي جامعه هستند
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله:

کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوی فرهنگی جامعه هستند

حجت الاسلام جلالي نژاد با اشاره به فعاليت امام جماعت محور کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، افزود: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بازوان فرهنگي و ديني هستند.
شناسه خبر : 52330 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، حجت الاسلام جلالی نژاد امروز در دیدار با مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری به‌عنوان بازوان قوی فرهنگی و دینی در کنار مساجد محل جذب و گردهمایی جوانان است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با اشاره به اهمیت تقویت همدلی بین ارکان مسجد، افزود: همدلی و همکاری بین ارکان فعال در مساجد، بستر تقویت فعالیت های دینی و فرهنگی و مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری با محوریت ائمه جماعت مساجد فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد امروز به بازوی قوی فرهنگی در مناطق مختلف تبدیل‌شده‌اند.

 

 حجت الاسلام جلالی نژاد با اشاره به نقش برنامه های  فرهنگی وهنری کانون های مساجد در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، افزود: کانون‌های مساجد با حضور جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به امور فرهنگی و دینی مرکزی برای نشر و ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی در کنار مساجد هستند.

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله در ادامه با تاکید بر ضرورت تقویت کانون های فرهنگی هنری شهرستان سلسله، افزود: کانون های مساجد بستری برای بهره برداری از ظرفیت های مردمی هستند.

 

حجت الاسلام جلالی اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله آمادگی هرگونه همکاری با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای تقویت و بهبود فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد را دارد.