کانون های فرهنگی هنری مساجد، نقشی تاثیرگذار در جامعه دارند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، نقشي تاثيرگذار در جامعه دارند
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان:

کانون های فرهنگی هنری مساجد، نقشی تاثیرگذار در جامعه دارند

چگني نژاد با اشاره به اهميت تقويت کانون هاي مساجد، افزود: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، در محلات نقشي تاثير گذار دارند.
شناسه خبر : 52652 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد، امروز در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با اشاره به فعالیت 487 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، اظهار داشت: همچنین تعداد 30 کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در استان لرستان راه اندازی شده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: احیای کارکردهای مسجد، برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه، ترویج فرهنگ قرآنی، سیره نبوی و معارف و آموزه‌های اهل بیت(ع) و همچنین مبارزه با هجمه‌های فرهنگی  دشمنان از مهم ترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی در دورترین مناطق روستایی و عشایری استان، بیان کرد: گستردگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، ظرفیتی برای تقویت و تعالی فرهنگ عمومی  و فرهنگ دینی در جامعه است.

 

چگنی نژاد با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی مساجد نقش موثری در ارتقای سطح فکری و فرهنگی جامعه دارند، بیان کرد: حمایت از کانون های فرهنگی هنری بستر تقویت جایگاه کانون های مساجد در سطح محلات و جامعه است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش به سزایی در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی جامعه دارند، می طلبد که در راستای تقویت هرچه بهتر نقش مساجد و کانون های فرهنگی و هنری در زمینه جذب نوجوانان و جوانان حمایت های لازم از آنها صورت گیرد.