2500 جلد کتاب بین کتابخانه های مساجد لرستان توزیع می شود
2500 جلد کتاب بين کتابخانه هاي مساجد لرستان توزيع مي شود
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان:

2500 جلد کتاب بین کتابخانه های مساجد لرستان توزیع می شود

چگني نژاد، با اشاره به فعاليت 151 کتابخانه مسجد در استان لرستان، افزود: همزمان با هفته کتاب بالغ بر 2 هزار و 500 جلد کتاب بين کتابخانه هاي مساجد توزيع مي شود.
شناسه خبر : 52957 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اظهار داشت: در طول هفته کتاب 2 هزار و 500 جلد کتاب بین تعداد 18 کتابخانه شاخص مساجد استان لرستان توزیع می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: این تعداد کتاب شامل عناوین فرهنگی، دینی، اجتماعی، هنری و کودک و نوجوان هستند.

 

وی با  تشریح برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های مساجد استان، بیان کرد: برپایی نمایشگاه های کتاب دربرخی مساجد برای استفاده مردم محله، تقدیر از فعالان حوزه کتاب، تکریم کتابداران، بازدید از کتابخانه های مساجد از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی است

 

چگنی نژاد همچنین با اشاره به اجرای طرح «شنبه های کتاب» در کتابخانه های مساجد استان لرستان، افزود: این طرح  با هدف معرفی کتاب های مفید برای مردم محله و نمازگزاران به همت کانون های مساجد استان برگزار می شود.

 

وی اجرای طرح «پالایش کتاب» را دیگر برنامه های حوزه کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و افزود: درقالب این طرح کتاب های کتابخانه های مساجد به روز سانی  و کتاب های کهنه با کتاب های نو جایگزین می شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان همچنین با اشاره به فعالیت 151 کتابخانه مسجد در استان لرستان، اظهار کرد: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی و پاسخ گویی به نیاز جوان محلات  با رویکرد جذب جوانان به مساجد را از دغدغه هاي مهم كانون هاي فرهنگي هنري مساجد از اهداف مهم کتاب خانه های مسجد است.