کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از مردم مظلوم غزه حمایت کردند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان از مردم مظلوم غزه حمايت کردند

کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از مردم مظلوم غزه حمایت کردند

اعضاي کانون هاي مساجد لرستان با حضور در تجمع مردم خرم آباد از مردم مظلوم فلسطين حمايت کردند.
شناسه خبر : 52977 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، حجت الاسلام سید نواب موسوی، سخنران تجمع مردم خرم آباد در حمایت از کودکان مظلوم غزه، اظهار داشت: مردم مظلوم روحیه ایستادگی، مقاومت و صبر را از ملت ایران و انقلاب اسلامی الگو گرفته اند.

 

وی با بیان اینکه مردم عزه در بدترین شرایط بمباران، مقاومت می کنند، افزود: مقاومت مردم غزه در دفاع از آرمان ها و خاک وطن ستودنی است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه امروز اسرائیل غاصب با حمایت دنیای استکبار از پیشرفته ترین سلاح ها برای به خاک وخون کشیدن مردم غزه استفاده می کند، خاطرنشان کرد: دنیای استکبار بداند، هرگز نمی تواند به اقتدار و صلابت مردم غزه خدشه ای وارد کند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز ملت های آزاده جهان خواستار توقف جنگ و حمایت از مردم مظلوم غزه هستند، بیان کرد: به استکبار جهانی اعلام می کنیم، اقتدار شما به پایان رسیده است و شکست هیمنه استکباربشارتی بزرگ برای مردم است.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید به اینکه مساله فاطسین مساله مهم امت اسلامی و دولت اسلامی است، اظهار کرد: حمایت از مظلوم سفارش خداوند متعال است و در قرآن کریم به صراحت مورد تاکید قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه امروز جهان در یک قدمی ظهور است، افزود: غده سرطانی اسرائیل غاصب با حمایت ملت های آزاده و امت واحد اسلام نابود خواهد شد.

 

مردم آگاه و با بصیرت خرم آباد، در ادامه با قرائت بیانیه ای کشتار وحشیانه مردم غزه از جمله زنان و کودکان بی دفاع، توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.