برگزاری نهضت مهارت آموزی درگام دوم انقلاب
برگزاري نهضت مهارت آموزي درگام دوم انقلاب
کارشناس منطقه ویژه ستاد کانون های مساجد شهرستان بروجرد:

برگزاری نهضت مهارت آموزی درگام دوم انقلاب

حجت الاسلام گودرزي گفت: نهضت مهارت آموزي درگام دوم انقلاب با هدف تعامل و هم افزايي درمساجد برگزار مي شود.
شناسه خبر : 53065 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۸

حجت الاسلام احمد گودرزی روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اظهار داشت: نهضت مهارت آموزی درگام دوم انقلاب با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بروجرد برگزار شد.

کارشناس منطقه ویژه ستاد کانون های مساجد شهرستان بروجرد افزود: این دوره آموزشی در خصوص همکاری دوجانبه جهت برگزاری دوره های آموزشی در مناطق محروم و حاشیه شهر و نیز تشکیل مجمع  خیرین مهارتی شهرستان بروجرد برگزار شد.

وی بیان کرد: شناسایی وپرورش استعدادهای نسل جوان و نوجوان از رویکردهای مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

حجت الاسلام گودرزی با قدردانی از زحمات و فعالیت های مهارتی آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بروجرد،  بر تعامل و همکاری مساجد در جهت ایجاد پایگاه های مهارتی و میزبانی از علاقمندان به کسب مهارت تاکید کرد.

کارشناس منطقه ویژه ستاد کانون های مساجد شهرستان بروجرد اظهارکرد: همکاری دوجانبه را در گسترش نهضت مهارت آموزی و رونق اشتغال تاثیر گذار دانست و قول مساعد داد تا از تمام ظرفیت های مساجد در گسترش آموزهای مهارتی استفاده شود.

مساجد مهم ترین پایگاه های مردمی هستند

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بروجرد هم دراین جلسه، اظهار داشت: مساجد بعنوان پایگاه های مردمی می توانند در جذب متقاضیان کسب مهارت و معرفی آنان به مراکز آموزش فنی و حرفه ای نقش بسزایی داشته باشند.

عزیراله قائدرحمتی بیان کرد: استفاده از ظرفیت افراد خیری که در مساجد فعالیت دارند، جهت اجرای طرح خیرین مهارتی ضروری است.

وی در ادامه با معرفی آموزش های فنی و حرفه ای گزارشی از فعالیت های مهارتی در مراکز فنی و حرفه ای که تاکنون انجام شده ارائه نمود.