همایش تجلیل از کتابداران مساجد لرستان برگزار می شود
همايش تجليل از کتابداران مساجد لرستان برگزار مي شود
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

همایش تجلیل از کتابداران مساجد لرستان برگزار می شود

چگني نژاد، گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب، کتابداران مساجد استان لرستان تجليل مي شوند.
شناسه خبر : 53192 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۹

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اظهار داشت: کتابخانه های مساجد نقش بسزایی در جذب عموم  مردم به مساجد و تقویت فرهنگ کتابخوانی در جامعه دارند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به وجود حدود 156 کتابخانه مسجد در استان لرستان،افزود:  به مناسبت هفته کتاب، کتابداران برتر کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان معرفی می شوند.

 

وی با بیان این که از تعداد 10 نفر از کتابداران کتابخانه های مساجد لرستان تجلیل می شود، افزود: مراسم تجلیل از کتابداران برتر کتابخانه مساجد لرستان با همکاری کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.

 

چگنی نژاد اظهار کرد: همایش تجلیل از کتابداران مساجد استان لرستان طی8 آذر ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان خرم آباد برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان  با اشاره به نقش کتابخانه های مساجد در تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، اظهار کرد: هدف کانون های مساجد در این برنامه ها، قدردانی از فعالیت مسؤولان کتابخانه های مساجد است.