کتاب روش های نوین تدریس منتشر شد
کتاب روش هاي نوين تدريس منتشر شد
به همت مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد:

کتاب روش های نوین تدریس منتشر شد

کتاب روش هاي نوين تدريس به همت مديرکانون فرهنگي هنري امام موسي بن جعفر (ع) خرم آباد منتشر شد.
شناسه خبر : 53443 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، امیرحسین میرزاوند، مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام موسی بن جعفر (ع) خرم آباد، از فعالان عرصه کتاب، شعر و نویسندگی است.

 

وی پنجمین کتاب خود را در حیطه روش های نوین تدریس ( آموزش و پرورش ) نوشته است.

 

این معلم و نویسنده جوان، در سخنانی در خرم آباد، اظهار داشت: در کانون فرهنگی هنری مسجد، فعالیت های آموزشی و پرورشی متناسب با سطح اعضای کانون اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: در کانون فرهنگی هنری مسجد تلاش می شود که فضایی علمی و آموزشی  مناسب برای اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد فراهم شود و با این فعالیت ها به تقویت و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک می کند.

 

میرزاوند اظهار کرد: کتاب روش های نوین تدریس، مجموعه ای از روش های نوین تدریس و تجربیات بنده در دوران دانشگاه و تدریس خود در کلاس درس است، با توجه به پیشرفت های روز افزون در علم و فناوری جامعه نیاز است در کلاس های درس،معلمان از این روش ها بهره ببرند و کلاس به محیطی جذاب برای دانش آموز تبدیل شود.

 

وی بیان کرد: روش تدریس یکی از هنر های معلمی است که با استفاده از خلاقیت و هنر خود برای انتقال درست مطالب در کلاس درس به کار می‌گیرد.

 

این معلم جوان خرم آبادی افزود: کلاس درس باید برای دانش آموزان به محیطی جذاب تبدیل شود. زمانی این جذابیت حاصل می‌شود که دانش آموزان در فرایند تدریس سهیم باشند.

 

وی ادامه داد: هر کدام از دانش آموزان در قسمتی از درس همکاری دارند و مطالب خود را ارائه می‌دهند و در واقع کلاس محیطی برای اشتراک گذاری مطالب دانش آموزان تبدیل می شود.

 

میرزاوند افزود: وقتی در کلاسی مسئولیتی برعهده دانش آموز قرار می گیرد، دانش آموز تلاش می کند که به نحوه احسن آن کار را انجام دهد و این تمرینی برای مسئولیت پذیری دانش آموزان در آینده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام موسی بن جعفر (ع) خرم آباد اظهار کرد: کلاس به محیطی فعال و خلاق تبدیل می‌شود و دانش آموزان با انگیزه بیشتری در کلاس حضور می یابند و اعتماد به نفس در آنها تقویت می‌شود.