فعالیت خواهران در مساجد بستر تقویت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است
فعاليت خواهران در مساجد بستر تقويت فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي است
مدیرکانون فرهنگی هنری حسین بن روح شهرستان بروجرد:

فعالیت خواهران در مساجد بستر تقویت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است

کشوري با اشاره به اهميت تقويت فعاليت هاي حوزه بانوان در مقابله با توطئه هاي دشمنان، گفت: فعاليت هاي مسجد محور بانوان در ترويج گفتمان الگوي سوم زن نقش موثري دارد.
شناسه خبر : 53552 تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۹

مریم کشوری در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اظهار داشت: تقویت فعالیت های مسجد محور خواهران، بستراحیای گفتمان نظام زن و خانواده از منظر مقام معظم رهبری، الگوسازی و تقویت شبکه‌های بانوان مسجدی است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری حسین بن روح(ع) شهرستان بروجرد، با اشاره رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص الگوی سوم زن مسلمان، افزود: فعالیت های مسجد محور بویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به تنوع فرهنگی وهنری در راستای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نقش مهمی دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت تحقق الگوی سوم زن مسلمان در مقابله با توطئه های دشمنان، ادامه داد: فعالیت های مسجد محور بانوان در ترویج گفتمان الگوی سوم زن نقش موثری دارد.

 

کشوری خاطرنشان کرد: انسجام و نقش آفرینی زنان مؤمن و متعهد در مساجد مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری حسین بن روح(ع) شهرستان بروجرد اظهار کرد:  فعالیت  کانون های تخصصی خواهران در مساجد فرصتی برای تقویت برنامه های فرهنگی، آموزشی و تبلیغی مساجد، و پرورش و توانمندسازی نیروهای متعهد انقلابی است.

 

وی بیان کرد: در این راستا لازم است در کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران، با تقویت دوره های آموزشی و فعالیت های اجتماعی در حوزه خانواده، حجاب و عفاف و اشتغالزایی اقدام شود.

 

کشوری با اشاره به اهمیت جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، اظهار کرد: باید با برنامه ریزی مناسب و تکیه بر شاخص های فرهنگی وهنری در راستای جذب جوانان و نوجوانان و تلاش برای پرورش نیروهای مومن و متعهد اقدام شود.