طرح ملی شهریاران فرصتی برای جذب مشارکت های مردمی است
طرح ملي شهرياران فرصتي براي جذب مشارکت هاي مردمي است
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان:

طرح ملی شهریاران فرصتی برای جذب مشارکت های مردمی است

چگني نژاد با اشاره به اينکه طرح ملي شهرياران فرصتي براي هم افرايي بين مردم و دولت است، از مديران، رابطان، نخبگان و اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد براي ثبت ايده و اقدامات مردم محور در اين طرح ملي دعوت کرد.
شناسه خبر : 53585 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۲۷

محمد چگنی نژاد، امروز در سخنانی اظهار داشت: در قالب طرح ملی شهریاران، فرصتی فراهم شده است که تمامی دغدغه‌ مندان که برای پیشرفت و آبادانی ایده و طرحی دارند، بتوانند ایده‌های خود را ثبت کرده و در راستای اجرای طرح حمایت شوند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: دولت سیزدهم در طرح شهریاران بدنبال هم افزایی، الگو نمایی، ارزیابی، حمایت و شتابدهی از اقدامات مردم پایه بوده که با استفاده از آراء وایده‌های مردمی برای حل چالش‌های ملی، استانی، شهر و حتی روستا اقدامی عاجل و مثبت صورت خواهد گرفت.

 

وی بیان کرد: گفتمان‌سازی  ومردمی‌سازی حل مسائل کشور، با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و دریافت صدها ایده مردمی‌سازی برای حل مسائل کشور مهم ترین رویکرد این طرح ملی است.

 

چگنی نژاد،  از مدیران، رابطان، نخبگان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان دعوت کرد با ثبت ایده های خود در طرح ملی شهریاران، در اتمام کارهای برزمین مانده، سرعت پروژه های عمرانی و گره گشایی از مشکلات شهری مشارکت نمایند.

 

 و ی افزود: طرح ملی شهریاران بدنبال گره گشایی و اتمام کارهای بر زمین مانده و سرعت گرفتن پروژه های عمرانی از طریق مشارک مردم و حلقه های میانی است.

 

چگنی نژاد افزود: این طرح علاوه بر مردم، فرصتی را نیز برای مدیران دستگاه های اجرایی فراهم آورده تا بتوانند تدابیر و اقدامات خود را در قالب «اقدام ویژه» که با تسهیل گری، مانع زدایی و حمایت خود زمینه را برای نقش آفرینی مردم بهبود داده‌اند ثبت کنند که پس از بررسی توسط تیم ارزیابی نهاد ریاست جمهوری، این مدیران مردمی توسط رئیس جمهور محترم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: طرح ملی شهریاران دارای ۲ بخش ثبت ایده و ثبت اقدام است که تمامی اقشار جامعه به‌ خصوص جوانان، نخبگان، اندیشه ورزان، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://shahriaran.ir ایده و یا اقدامات انجام یافته خود را ثبت کنند.