کانون های تخصصی خواهران می توانند درجامعه اثر گذار باشند
کانون هاي تخصصي خواهران مي توانند درجامعه اثر گذار باشند
مدیرکانون فرهنگی هنری تخصصی حضرت معصومه(س):

کانون های تخصصی خواهران می توانند درجامعه اثر گذار باشند

عيني با اشاره به اهميت تقويت فعاليت هاي مسجد محور، گفت: کانون هاي تخصصي خواهران مي توانند درجامعه اثر گذار باشند.
شناسه خبر : 53608 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۵

صبا عینی در گفت وگو با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، با اشاره به راه اندازی کانون های فرهنگی هنری بانوان در استان لرستان، اظهارداشت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری خواهران می تواند نقش مهمی در ارتقای جایگاه زنان در جامعه داشته باشد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری تخصصی حضرت معصومه(س) با اشاره به نقش زنان در دین مبین اسلام، افزود: اسلام جایگاه ارزشمندی را برای زنان قائل است.

 

وی با اشاره به نقش تربیتی زنان در خانواده و جامعه، خاطرنشان کرد: مادرانی که تربیت یافته فرهنگ اصیل اسلام هستند می توانند فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

 

 عینی با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری خواهران، افزود: با توجه به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در جامعه، کانون های تخصصی خواهران می توانند در محلات و در حوزه های مربوط به بانوان اثر گذار باشند.

 

وی با اشاره به اهمیت آموزش های تخصصی مسجد محور، افزود: در کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران تلاش می شود فعالیت های آموزشی تخصصی برای بانوان و دختران جوان برگزار شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری تخصصی حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: توانمند سازی زنان و دختران جوان مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

عینی همچنین با اشاره به مشکلات و آسیب های اجتماعی، ادامه داد: جهت پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی لازم است برنامه های فرهنگی و آموزشی با برنامه ریزی مناسب انجام شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری تخصصی حضرت معصومه(س)اظهارکرد: در این راستا ما در کانون فرهنگی هنری تخصصی  در کنار مباحث تربیتی، بصیرت افزایی اعضای کانون در خصوص مسائل روز و پاسخگویی به سوالات آنان پیرامون مسائل سیاسی در دستور کار ما مربیان و متولیان کانون است.