25 نفر از مدیران کانون های تخصصی خواهران لرستان در کنگره ملی کانون های ویژه خواهران شرکت می کنند
25 نفر از مديران کانون هاي تخصصي خواهران لرستان در کنگره ملي کانون هاي ويژه خواهران شرکت مي کنند
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان:

25 نفر از مدیران کانون های تخصصی خواهران لرستان در کنگره ملی کانون های ویژه خواهران شرکت می کنند

چگني نژاد، با اشاره به اعزام 25 نفر از مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان لرستان به کنگره ملي کانون هاي ويژه خواهران، افزود: در اين کنگره ماي سياست ها و خط مشي ها کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران تبيين مي شود.
شناسه خبر : 53660 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۸

محمد چگنی نژاد، در گفت و گو با با روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهار داشت: نخستین کنگره ملی تخصصی خواهران مساجد با حضور مدیران کانون‌های تخصصی خواهران از سراسر کشور، در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه کنگره ملی کانون های فرهنگی هنری خواهران سراسر کشور، «سه شنبه 21 آذر» با حضور رئیس جمهوری برگزار می شود، افزود: این کنگره ملی  در راستای تبیین سیاست ها و خط مشی ها و ارتباط گیری کانون خواهران برای عضو گیری در تالار وحدت برگزار می شود.

 

وی با اشاره به راه اندازی 38 کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در مساجد استان لرستان، افزود: احیا و ترویج الگوی زن تراز انقلاب اسلامی و تلاش در حوزه زن و خانواده از رویکردهای کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران مساجد است.

 

چگنی نژاد در ادامه با بیان اینکه مسجد مهمترین مامن ایمن برای برنامه ریزی در حوزه تربیت نیروهای مومن و متعهد به انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: کانون های تخصصی و ویژه خواهران با رویکرد حجاب و عفاف و زن و خانواده در مسیر تقویت نقش زنان در جامعه و مقابله با توطئه های دشمنان فعالیت می کنند.

 

وی هویت بخشی به جایگاه زن در جامعه، رامهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان خواند و بیان کرد: گفتمان اسلام و انقلاب الگویی مهم برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه راه‌اندازی کانون‌های تخصصی خواهران در مساجد بستر تمدن‌سازی است، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب فعالیت‌های خواهران بستر ایجاد تحول و تقویت عرصه فرهنگی باشد.