امنیت و آرامش کشور دستاورد خون پاک شهیدان است
امنيت و آرامش کشور دستاورد خون پاک شهيدان است
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان:

امنیت و آرامش کشور دستاورد خون پاک شهیدان است

چگني نژاد با بيان اينکه امنيت و آرامش امروز دستاورد خون پاک شهيدان است، گفت: تقويت وحدت و همدلي مهم ترين راه صيانت از دستاوردهاي خون شهيدان است.
شناسه خبر : 53863 تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد در دیدار با خانواده شهید علی محمد دهقانکار، که با حضور حضورمعاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزتر شد، اظهار داشت:  امنیت و آرامش امروز کشور دستاورد فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت  خنثی کننده توطئه های دشمنان است، افزود: امنیت و آرامش دو نعمت و موهبتی است که در سایه فرهنگ ایثار وشهادت برای ملت سربلند ایران اسلامی محقق شده است.

 

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت عجین است با روح و جان ملتی آزاده که زیر بار ظلم و ستم نمی رود و بارها این مساله با حضور پرشور در آیین های مختلف اعلام داشته است.



چگنی نژاد تاکید کرد: روحیه ایثار، ولایت مداری، اتحاد و انسجام ملی، دشمنان این ملت را به ستوه آورده و باعث شده تا امروز تمام جبهه کفر و ایادی آنان در برابر ملتی آزاده قد علم کنند اما همه حیله ، دسیسه های جبهه کفر و الحاد نابود شدنی است و آنچه می ماند حقیقت است.

 

مدیرستاد کانون های مساجد استان لرستان با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگی جامع و در برگیرنده تمام ارزش ها، خوبی ها و زیبایی هاست، اظهار کرد: امروز تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و رفع شبهات مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

شهید " علی محمد دهقانکار " از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در  جریان بمباران هوایی خرم‌آباد و در حین خدمت در سال ۱۳۶۳ به فیض شهادت نائل آمد