توزیع بسته های معیشتی ویژه یلدا در بین نیازمندان
توزيع بسته هاي معيشتي ويژه يلدا در بين نيازمندان
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنی مساجد لرستان:

توزیع بسته های معیشتی ویژه یلدا در بین نیازمندان

چگني نژاد با اشاره به راه اندازي پويش يلداي مهرباني در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، گفت: با مشارکت خيرين توسط کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، بسته هاي معيشتي ويژه يلدا در بين نيازمندان توزيع شده است.
شناسه خبر : 53904 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، محمد چگنی نژاد اظهار داشت: با همراهی خیرین و مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد، بسته های معیشتی یلدایی تهیه و در بین  خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: این بسته‌های معیشتی در سراسر استان و محلات مختلف در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: تعامل و همکاری خیران و نمازگزاران مساجد استان موجب شده است ظرفیت توزیع بسته‌های حمایتی در مناسبت های مختلف در مساجد افزایش یابد.

 

چگنی نژاد ادامه داد: باتوجه به اینکه میزان کمک نیکوکاران در شهرستان ها متفاوت است بسته ها و اقلام در نظر گرفته شده نیز برای نیازمندان متفاوت است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه اکثر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این امر خداپسندانه مشارکت داشته اند، اظهار کرد: این بسته ها شامل انواع میوه‌ها و موادغذایی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، روغن، برنج و ماکارونی بوده است که در مناطق محروم و حاشیه شهر ها توزیع شد.