1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع می شود
1200 بسته گوشت قرباني بين نيازمندان توزيع مي شود
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان:

1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع می شود

چگني نژاد گفت: با همکاري ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و موسسه خيريه حضرت خديجه (س) قم 1200 بسته گوشت قرباني بين نيازمندان توزيع مي شود.
شناسه خبر : 53994 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۴

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان چند سالی است که با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد، موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا اجرایی می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: در همین راستا امروز تعداد یکهزار و 2۰۰ بسته گوشت قرمز منجمد از سوی این موسسه خیریه ارسال شده در بین نیازمندان مناطق محروم توزیع می شود.

 

وی با اشاره به تهیه بانک اطلاعات از نیازمندان توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد، ادامه داد: به منظور توزیع گوشت قربانی طی روزهای گذشته از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد خواسته شد تا افراد نیازمند در محله های همجوار مساجد را شناسایی کرده و لیستی از اسامی آنها تهیه کنند.


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا تاکنون در ایام و مناسبت های مختلف با ارسال کمک های مومنانه به نیازمندان مناطق محروم ما را یاری کرده اند.

 

چگنی نژاد با بیان اینکه طی هر مرحله یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی که وزن هر بسته یک و نیم کیلوگرم بوده در بین اقشار نیازمند این استان توزیع شده است، اظهار کرد:  گوشت های قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع می شود.