عمل به قرآن مهم ترین راهکار ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است
عمل به قرآن مهم ترين راهکار ترويج فرهنگ قرآني در جامعه است
در همایش تکریم خانواده های قرآنی خرم آباد مطرح شد؛

عمل به قرآن مهم ترین راهکار ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است

حجت الاسلام موسوي با اشاره به اهميت ترويج و نهادينه سازي فرهنگ قرآني در جامعه، گفت: عمل به قرآن مهم ترين راهکار ترويج فرهنگ قرآني در جامعه است.
شناسه خبر : 54353 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۵

به گزارش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، حجت الاسلام ابراهیم موسوی، امام جماعت مسجد حضرت محمد (ص) امروز در مراسم تجلیل از خانواده های قرآنی شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: قران بهار قلوب است و قران دل‌ها را از کدورت به دور کرده و به آن آرامش داده و شکوفا می‌کند.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، افزود: مهم ترین راهکار برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت و نهادینه کردن آن در جامعه عمل به قرآن است.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: بهترين فرصت براى آشنایی با قرآن و معارف قرآنی، دوره نوجوانى و جوانى است؛ چرا که آنچه در اين دوره فرا گرفته شود، ماندگار و جاودان خواهد بود.

 

وی افزود: اُنس با قرآن و ایجاد نهضت حفظ این معجزه بزرگ خداوند راهکاری موثر برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه به ویژه در میان نسل نوجوان و جوان جامعه است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه روخوانی قرآن از راهکارهای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دانست و بیان کرد: تجوید قرآن و آشنایی با مفاهیم قرآنی و عمل به مفاهیم قرآنی از دیگر گام‌های ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.

 

گفتنی است، تجلیل از خانواده های قرآنی شهرستان خرم آباد به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان و با همکاری کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران فاطمیون در مسجد حضرت محمد(ص) برگزار شد.