مردم داری از ویژگی های بارز سردار سلیمانی است
مردم داري از ويژگي هاي بارز سردار سليماني است
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان؛

مردم داری از ویژگی های بارز سردار سلیمانی است

سردار باقري با اشاره به ضرورت توجه بيشتر مسوولان جهت رفع دغدغه هاي مردم، گفت: مردم داري درسي از مکتب حاج قاسم سليماني است.
شناسه خبر : 55042 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، سردار نعمت الله باقری امروز در یادواره راه شهید سلیمانی که در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم داری از ویژگی های بارز مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه مردم ما همواره  همراه و در کنار نظام بوده و هستند، افزود: مسوولان باید جایگاه مردم را بشناسند و به آن ارج بنهند.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در کنار اصل مهم ولایت موجب پیروزی انقلاب در برابر توطئه های دشمنان در طول عمر انقلاب بوده است.

 

سردار باقری ولایت مداری را از ویژگی بارز سردار سلیمانی خواند و بیان کرد: با ولایت بودن و تابع ولایت بودن از ویژگی های افرادی است که می خواهند راه سلیمانی را ادامه دهند.

 

فرمانده سپاه لرستان با اشاره اینکه اخلاص از مهم ترین ویژگی های مکتب حاج قاسم سلیمانی است، ابراز کرد: اخلاص سردار سلیمانی موجب شد که امروز دل های ملت ایران و آزادگان جهان به سمت سردار دلها سرازیر شود.

 

وی با اشاره به  سخنان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مکتب حاج قاسم سلیمانی، افزود:  سردار سلیمانی در سایه ایمان به خدا و ویژگی هایی چون اخلاص، جهاد با نفس و جهاد در راه خدا  به مقامی می رسد که رهبر معظم انقلاب و مردم جامعه از وی به عنوان مکتب یاد می کنند.

 

سردار باقری با اشاره به توطئه های دشمنان برای منطقه، بیان کرد: تشکیل محور مقاومت در برابر توطئه های دشمنان در منطقه از دستاوردهای بزرگ مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز حاج قاسم سلیمانی تنها یک فرمانده نیست بلکه اسطوره ای برای دنیاست و تنها متعلق به ملت ایران نیست بلکه متعلق به آزادی خواهان جهان و محور مقاومت است.

 

فرمانده سپاه لرستان در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امروز دشمنان با توطئه های مختلف به دنبال تضعیف انتخابات هستند.

 

سردار باقری با اشاره به راهبردهای مورد نظر رهبرمعظم انقلاب در زمینه انتخابات؛ شامل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت، اظهار کرد: امروز باید تلاش برای نهادینه سازی این راهبردها مورد توجه عموم بویژه اهالی هنر استان قرار گیرد.

 

یادواره راه سلیمانی به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان و با مشارکت معاونت هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان،سازمان بسیج هنرمندان،  و حوزه هنری استان لرستان برگزار شد.