دبیرخانه دائمی یادواره راه سلیمانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشکیل شد
دبيرخانه دائمي يادواره راه سليماني در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان تشکيل شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبرداد؛

دبیرخانه دائمی یادواره راه سلیمانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشکیل شد

روانشاد گفت: دبيرخانه دائمي يادواره راه سليماني با مشارکت معاونت هنري اداره فرهنگ وارشاد اسلامي و ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان تشکيل شده است.
شناسه خبر : 55142 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

به گزارش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اعظم روانشاد امروز در یادواره شهید سلیمانی، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهیدسلیمانی، اظهار داشت: امسال برای چهارمین سال متمادی، به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، یادواره راه سلیمانی در استان لرستان برگزار شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: یادواره راه سلیمانی که از اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آغاز شده و ادامه دارد، یک فرصت مغتنم فرهنگی و هنری برای اشاعه فرهنگ مقاومت در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است

 

وی بیان کرد: امسال برای تقویت این یادواره در استان لرستان دبیرخانه دائمی یادواره راه سلیمانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تشکیل شده است.

 

روانشاد با اشاره به عملکرد خوب هنرمندان استان لرستان در تولید آثار فاخر بویژه با موضوع مکتب سلیمانی، افزود:  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب حاج قاسم سلیمانی تلاش می کند.

 

وی همچنین با اشاره به شهادت زائران گلزار شهدای کرمان، افزود: اینکه در چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دست استکبار و عُمال پلیدش به خون رهروان آن شهید بزرگ، آلوده می شود، بدان معناست که دشمن از اشاعه و گسترش فرهنگ و آرمان های سلیمانی نیز، بیمناک است.

 

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: در خصوص شهدای کرمان  توسط هنرمندان لرستان خلق اثر خواهیم داشت.