تقویت و ترویج فعالیت قرآنی بستر مقابله با توطئه های دشمنان است
تقويت و ترويج فعاليت قرآني بستر مقابله با توطئه هاي دشمنان است
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان:

تقویت و ترویج فعالیت قرآنی بستر مقابله با توطئه های دشمنان است

چگني نژاد با اشاره به توطئه هاي فرهنگي دشمنان، افزود: تفويت و توسعه فعاليت هاي قرآني مسجد محور نقش مهمي در مقابله با توطئه هاي دشمنان دارد.
شناسه خبر : 56343 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۶

به گزارش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، محمد چگنی نژاد، در بازدید از جلسات قرآنی  کانون فرهنگی هنری آل طاها مسجد حضرت محمد(ص) شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: تقویت فعالیت های قرآنی در جامعه گامی مهم در راستای نهادینه سازی فرهنگ دینی و مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به اینکه فعالیت قرآن محور از شاخص های فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد است، افزود: کانون های مساجد در توسعه فرهنگی ومقابله با جنگ نرم نقش مهمی بر عهده دارند.

 

وی با بیان اینکه  غفلت از مسائل فرهنگی تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت، خاطرنشان کرد: برای پیشرفت و تعالی در امور مسجد محور باید از رهنمودهای علما و روحانیون بهره گرفت.

 

چگنی نژاد با بیان اینکه شاخص های فرهنگی هنری کانون های مساجد نقش مهمی در جذب نسل جوان و نوجوان به مساجد دارد، افزود: تقویت فعالیت های قرآنی مسجد محور هم از شاخص های مهم برای جذب اقشار مختلف بویژه نسل جوان به مساجد است.

 

وی با تاکید به اینکه خانواده ها باید به حضور فرزندان خود در برنامه های قرآنی توجه کنند، ادامه داد: دوری از گنجینه قرآن سبب می شود افراد گرفتار آسیب های اجتماعی شوند و عمر و وقت خود را تلف کنند.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: حضور در جلسات قرآنی و وقت گذاشتن برای تربیت دینی فرزندان امری مهم و لازمه مصون سازی فرزندان در برابر آسیب ها و هجمه های فرهنگی است.

 

موسسه قرآنی محبان اهل بیت (ع)،  مسجد حضرت محمد(ص) خرم آباد، از سال 1390 به مدت 12 سال است که در عرصه امور قرآنی فعالیت می کند و تاکنون قاریان و حافظان قرآنی توانمندی را به مسابقات استانی و کشوری معرفی نموده است.

 

در این مراسم توسط مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اهدای 10 جلد قرآن نفیس از جوانان عضو این موسسه قرآنی تجلیل به عمل آمد.