دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم است
دهه فجر انقلاب اسلامي فرصت تبيين دستاوردهاي انقلاب براي مردم است
مدیرستاد کانون های فرهنگی مساجد لرستان:

دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم است

چگني نژاد با برشمردن برنامه هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در دهه فجر انقلاب اسلامي، گفت: در کانون هاي مساجد با بهره گيري از ظرفيت هاي فرهنگي وهنري و شاخص مهم مخاطب جوان و نوجوان در راستاي تبيين دستاوردها انقلاب تلاش مي شود.
شناسه خبر : 59172 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۳

به گزارش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، محمدچگنی نژاد امروز در نخستین جلسه کمیته فرهنگی و رسانه ای ستاد دهه فجراستان لرستان، اظهار داشت:ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای کم نظیری برای ملت ایران داشته است که باید این دستاوردها تا حد امکان با محوریت مساجد برای مردم تبیین شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی های مسجد محور باید به آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف با آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد و بقاع متبرکه در ایام الله دهه مبارک فجر توجه شود.

 

وی با بیان اینکه مساجد یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور هستند، به تشریح فعالیت کانونهای مساجد در دهه فجر انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد با رویکرد مردمی و مسجد محوری برگزار می شود.

 

چگنی نژاد ادامه داد: با توجه به نقش مهم مساجد در جامعه، تلاش داریم تا با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در این ایام، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.

 

وی با  اشاره به ظرفیت عظیم مردمی در کانون‌های مساجد، خاطرنشان کرد: حضور نوجوانان و جوانان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و بستر مناسبی برای اجرای برنامه‌های مردمی به خصوص برنامه‌های ایام دهه فجر در محلات  است که در برنامه ریزی های ویژه دهه فجر تلاش شده است به ظرفیت های کانون های مساجد چون محله محوری و مخاطب نسل جوان و نوجوان توجه شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان ابزارهای فرهنگی و هنری هنری از دیگر ظرفیت های مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند، اظهار کرد: تلاش می شود برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از یان ظرفیت ها به خوبی بهره گرفته شود.