تهیه مستند از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان
تهيه مستند از فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان لرستان
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان خبرداد:

تهیه مستند از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان

چگني نژاد با بيان اينکه مساجد، کانون نشاط و پويايي هستند، گفت: مستند فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان لرستان در حال تهيه و تدوين است.
شناسه خبر : 59357 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۴

به گزارش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، محمد چگنی نژاد،  اظهار داشت: مستند به سفارش ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور تهیه می شود که ساخت آن توسط گروه های مستند ساز حرفه ای مساجد انجام می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: در قالب یک مستند فعالیت های شاخص کانون فرهنگی هنری فعال تهیه و فعالیت های مسجد محور و محله محور کانون های مساجد معرفی می شود.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به رغم کمبودهای موجود از نظر امکانات و منابع مالی به صورت خودجوش و جهادی برای جذب نوجوانان و جوانان و پویایی مساجد تلاش می کنند.


چگنی نژاد خاطرنشان کرد: ساخت این مستند کمک می کند تا سایر کانون های مساجد سطح کشور و آحاد مردم با ظرفیت ها و فرهنگ مردمان این منطقه آشنا شوند.

 

 وی ادامه داد: مستند ساخته شده از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در شبکه استانی روی آنتن می رود و در اختیار ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور قرار خواهد گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان لرستان اظهار کرد: در ساخت این مستند فعالیت حداقل سه کانون فرهنگی هنری با پراکندگی جغرافیایی در سطح استان روایت می شود.