برگزاری دوره های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان
برگزاري دوره هاي آموزشي امر به معروف و نهي از منکر براي اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان:

برگزاری دوره های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان

چگني نژاد گفت: با مشارکت ستاد امر به معروف ونهي از منکر استان لرستان، دوره هاي آموزشي امر به معروف و نهي از منکر براي اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 59558 تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

 محمد چگنی نژاد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان دوره آموزشی پایه آمران ‌به‌ معروف‌ و ‌ناهیان ‌از ‌منکر برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: این دوره آموزشی در بستر فضای مجازی، طی 24 جلسه و به صورت رایگان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: دوره آموزش پایه آمران به معروف به صورت مجازی در سامانه آموزش مجازی و آف لاین (ال ام اس) به آدرس https://lms.setadabm.ir/ زیر برگزار می گردد.

 

چگنی نژاد خاطرنشان کرد: سرفصل‌های این دوره آموزشی شامل آموزش اصول اعتقادات، آشنایی با مبانی فریضتین، آشنایی با مبانی عفاف و حجاب، آشنایی با فریضتین در اندیشه امامین انقلاب، فریضتین در سیره ائمه، آشنایی با مهارت‌های امر به معروف و نهی از منکرو آشنایی با قانون و مباحث حقوقی فریضتین خواهد بود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی پس از گذراندن دوره و شرکت در آزمون، گواهی نامه معتبر دریافت خواهند کرد.