برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد ایجاد شور و نشاط برگزار می شود
برنامه هاي دهه فجر انقلاب اسلامي با رويکرد ايجاد شور و نشاط برگزار مي شود
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد ایجاد شور و نشاط برگزار می شود

معاون هنري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان با اشاره به تدارک برگزاري برنامه‌هاي متعدد فرهنگي و هنري در ايام دهه فجر گفت: اين برنامه‌ها شور و نشاط خوبي را در سطح جامعه ايجاد مي‌کند.
شناسه خبر : 59738 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۰

به گزارش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان،رضا نیازی درکمیته مساجد استان لرستان با اشاره به برنامه‌های هنری دهه مبارک فجر، گفت: میزبانی لرستان برای اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی "فجر" از جمله برنامه های دهه فجر استان لرستان است.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: اکران فیلم های جشنواره بین المللی فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در خرم‌آباد سینما کیو برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره موسیقی فجر هم خبر داد و افزود: این جشنواره از ۲۳ تا ۲۸ بهمن برگزار شده و در آن گروه‌های موسیقی سنتی و پاپ از استان حضور خواهند داشت.

 

نیازی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام دهه فجر، برگزاری جشنواره سرود استانی، جشنواره هنرهای تجسمی و جشنواره شعر فجر را هم در برنامه داریم، افزود: همزمان با آغاز دهه فجر با همکاری ستاد کانون‌های مساجد و پایگاه انصارالمهدی اجرای سرود و موسیقی در ورودی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد انجام می‌شود و سینما کیو در خرم‌آباد افتتاح خواهد شد.

 

وی به برپایی نمایشگاه آثار منتخبان جشنواره هنرهای تجسمی در نگارخانه‌های سراسر استان اشاره کرد و افزود: سه گروه تئاتر صحنه‌ای و خیابانی نیز همزمان در جشنواره تئاتر فجر حضور دارند. 

 

نیازی از تدارک برگزاری جنگ‌های شادی در ایام دهه فجر هم خبر داد و افزود: این فعالیت‌ها با همکاری هنرمندان استان انجام می‌گیرد.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه این برنامه‌های هنری محدود به ایام دهه فجر نخواهد بود، گفت: برنامه داریم که هر هفته اجرای رخدادهای فرهنگی و هنری را در سطح استان داشته باشیم.