همزمان با دهه فجر انقلاب 10 برنامه محوری در 10 مسجد لرستان برگزار می شود
همزمان با دهه فجر انقلاب 10 برنامه محوري در 10 مسجد لرستان برگزار مي شود
معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان:

همزمان با دهه فجر انقلاب 10 برنامه محوری در 10 مسجد لرستان برگزار می شود

بهروج با اشاره به اينکه برنامه هاي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي با رويکرد مردم محوري و با همکاري ادارات و نهادهاي استان برگزار مي شود، افزود: در طول دهه فجر انقلاب اسلامي 10 برنامه محوري در 10 مسجد استان لرستان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 59844 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۲۰

به گزارش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، ابراهیم بهروج امروز در کمیته مساجد استان لرستان، با اشاره به کار کردهای مساجد از صدر اسلام تاکنون، اظهار داشت: امروز هم باید مساجد محل اندیشه ورزی و گفت و گو و برپایی کرسی های آزاداندیشی و پاسخ گفتن به سوالاتی باشند که در ذهن جوانان وجود دارد

 

وی با تاکید بر ضرورت تقویت فعالیت هالی مسجد محور، افزود: در طول دهه فجر انقلاب به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با رویکرد بصیرت افزایی و آگاهی بخشی، طرح 40 منبر و 40 مسجد در استان لرستان اجرایی می شود.

 

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان لرستان با مشارکت دستگاه ها و نهادها اجرایی می شود، افزود: مردم محوری و مسجد محوری شاخص اجرای برنامه های دهه فجر انقلاب است.

 

وی افزود: در طول دهه فجر انقلاب اسلامی 10 برنامه محوری در 10 مسجد شاخص شهرستان های استان لرستان برگزار می شود.

 

بهروج بیان کرد: برگزاری مسابقات امربه معروف و نهی ازمنکر از دیگر برنامه های فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در طول دهه فجر انقلاب است.

 

وی ادامه داد: همچنین نشست های علمی و کرسی های آزاد اندیشی با موضوع انقلاب اسلامی در استان لرستان برگزار خواهد شد.

 

بهروج اظهار کرد: برگزاری همایش علمی و منطقه ای به میزبانی استان لرستان و با مشارکت استان های کردستان، ایلام و کرمانشاه از دیگر برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.

 

وی افزود: برگزاری جشنواره معروف و تولیدات رسانه ای از دیگر برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

 

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به ظرفیت بزرگ مساجد، خاطرنشان کرد: باید با هم افزایی اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از ظرفیت مساجد برای برگزاری جشن های دهه فجر و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره گرفته شود.