مشارکت دستگاه ها و نهادها بستر تقویت فرهنگ دینی در جامعه است
مشارکت دستگاه ها و نهادها بستر تقويت فرهنگ ديني در جامعه است
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان:

مشارکت دستگاه ها و نهادها بستر تقویت فرهنگ دینی در جامعه است

چگني نژاد، با اشاره به اهميت تقويت فرهنگ ديني و عمومي جامعه، مشارکت دستگاه ها و نهاد ها بستر تقويت فرهنگ ديني و عمومي در جامعه است.
شناسه خبر : 60022 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

به گزارش ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، محمد چگنی نژاد امروز در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، اظهار داشت: تقویت فعالیت های فرهنگی و تربیتی با محوریت مساجد و محلات در جامعه ضروری است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه رویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است، افزود: مشارکت دستگاه ها و نهاد ها بستر تقویت فرهنگ دینی و عمومی در جامعه است.

 

وی بیان کرد:  تقویت هم افزایی در بین دستگاه ها و نهاد های فرهنگی می تواند بستر نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه باشد.

 

چگنی نژاد با بیان اینکه مساجد بهترین بستر برای تقویت فرهنگ دینی هستند،  بر ضرورت تقویت همکاری بین اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد کانون های مساجد استان تاکید و افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد و استفاده از ابزارها و عناصر جذاب هنری مانند شعر، داستان، سرود، نمایش، نقاشی و دیگر رشته‌های هنری باعث رغبت هرچه بیشتر برای حضور جوانان و نوجوانان در مساجد می شود.

 

ارائه بالغ بر 62 خدمت فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان

رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان هم  در ایین دیدار با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در همه شهرستان های استان ظرفیت های خوبی دارد، افزود: هم اکنون ظرفیت های خوبی در محلات جهت فعالیت فرهنگی و تربیتی ایجاد شده است.

 

وی بیان کرد: تقریبا بالغ بر 62 خدمت در قالب های فرهنگی هنری و با نگاه تربیتی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با رویکرد تربیتی ارائه می شود.

 

در ادامه این دیدار بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تاکید شد.