پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد
پيام تبريک مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان به مناسبت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي مساجد

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان لرستان در پيامي فرارسيدن ۱۸ اسفند سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي مساجد را تبريک گفت.
شناسه خبر : 60910 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، در این پیام آمده است: نقش محوری و کلیدی کانون های فرهنگی مساجد در توسعه و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی بر کسی پوشیده نیست.

 

همچنین در این پیام آمده است: تلاش های بی شائبه و خالصانه فعالان این حوزه در ایران اسلامی، همواره زمینه ساز ترویج و گسترش فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه علی الخصوص در میان جوانان عزیز میهن اسلامی بوده و آنان را از توطئه های دشمنان و بدخواهان مصون داشته است.

 

در ادامه افزوده شده است: امروز نیز کانون های فرهنگی مساجد در عرصه خطیر دیگری به عنوان مرکزی برای تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب در جامعه اسلامی، فعالیت می کنند.

 

در ادامه آمده است: سالروز تاسیس کانون های فرهنگی مساجد، فرصتی ارزشمند برای تقدیر از ائمه جمعه معزز، مدیران متعهد و مخلص این حوزه، مربیان و کادر نوجوان کانون های فرهنگی و هنری است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان لرستان در ادامه افزوده است: فرارسیدن این روز را به یکایک افرادی که خالصانه و صادقانه در راستای اعتلای فرهنگ دینی و حقیقت والای انسانی در بستر مساجد تلاش می کنند، تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون تمامی خدمتگذاران به مساجد را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه یگانه متعال، مسألت می نمایم.