ضیافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد الیگودرز برگزار شد
ضيافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآني و مساجد اليگودرز برگزار شد
به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

ضیافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد الیگودرز برگزار شد

ضيافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر و فعالان قرآني و مساجد استان لرستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان و با همکاري کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، جبهه فرهنگي انقلاب و حوزه هنري لرستان در قرارگاه بقيه‌الله جبهه فرهنگي انقلاب اليگودرز برگزار شد.
شناسه خبر : 61124 تاریخ انتشار : ۶ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: طرح برپایی ضیافت افطاری با رویکرد اکرام فعالان مساجد و هنرمندان برگزار می شود.

 

محمد چگنی نژاد افزود: این طرح به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، جبهه فرهنگی انقلاب و حوزه هنری لرستان هنرمندان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در طرح ضیافت افطاری،  اصحاب رسانه، فعالان انجمن‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های استان در ضیافت افطار گرد هم خواهند آمد.

 

در این نشست صمیمانه تعدای از هنرمندان و فعالان فرهنگی و قرآنی و انجمن‌های شهرستان به بیان دغدغهها و مطالبات صنفی خود پرداختند و مسائل و مشکلات پیش روی خود را با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح کردند.

 

ضیافت افطار اصحاب فرهنگ، هنر و فعالان قرآنی و مساجد استان لرستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، جبهه فرهنگی انقلاب و حوزه هنری لرستان هنرمندان روز یک‌شنبه در قرارگاه بقیه‌الله جبهه فرهنگی انقلاب الیگودرز برگزار شد.