برگزاری محفل انس با قرآن در شهرستان پلدختر
برگزاري محفل انس با قرآن در شهرستان پلدختر
به همت کانون فرهنگی هنری گمشده بقیع:

برگزاری محفل انس با قرآن در شهرستان پلدختر

مديرکانون فرهنگي هنري گمشده بقيع سراب حمام گفت: محفل انس با قرآن و ضيافت افطاري در شهر سراب حمام شهرستان پلدختر برگزار شد.
شناسه خبر : 61200 تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۵۶
به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، احسان بابایی، اظهار داشت: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن و برگزاری ضیافت افطاری باحضور پر شور مردم برگزار شد.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری گمشده بقیع سراب حمام شهرستان پلدختر، افزود: محفل انس باقرآن با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی، امام جمعه پلدختر وجمعی از مسئولان در مسجد امام حسن مجتبی (ع )شهر سراب حمام برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این محافل قرآنی با هدف ترويج فرهنگ قرآنی، تدبر و تأمل درآیات الهی و ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرآنی برگزار شد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری گمشده بقیع سراب حمام ادامه داد: برگزاری محافل قرآنی برکات و اهداف زیادی در پی دارد که ازآن جمله می توان به رشد معنوی انسان نام برد.

 

  بابایی با بیان این که ماه رمضان فرصتی برای انس بیشتر با قرآن است، افزود: محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی و بر زندگی فردی و اجتماعی تاثیر گذار است و می تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

 

گفتنی است، در پایان با پهن کردن سفره افطاری کریم اهل بیت (ع) از همه شرکت کنندگان در مراسم پذیرایی  شد کانون فرهنگی هنری گمشده بقیع پذیرایی شد.