مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با خانواده شهید شمسه دیدار کرد
مديرستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد لرستان با خانواده شهيد شمسه ديدار کرد
در راستای تکریم خانواده شهدا:

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با خانواده شهید شمسه دیدار کرد

در راستاي تکريم خانواده شهدا، مديرستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان لرستان، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و معاونين اين اداره کل، دبير جبهه فرهنگي لرستان و مدير فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بروجرد، با خانواده شهيد مدافع حرم، شهيد حاج ماشاءالله شمسه ديدار کردند.
شناسه خبر : 61274 تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۲۶
به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، محمد چگنی نژاد در دیدار با خانواده شهید شمسه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشورمان مرهون خون پاک شهداست.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: شهدا از جان و خانواده خود گذشتند تا خاک کشور و انقلاب اسلامی خدشه‌دار نشود.

 

وی تصریح کرد: اگر امروز عزت و افتخاری داریم، نتیجه فداکاری و رشادت شهدای گرانقدر است که با تقدیم جان خویش امنیت و آرامش امروز را تامین کردند.

 

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، شهدا را چراغ راه دانستند و گفت: شهدای مدافع حرم، با دفاع از حرم آل‌الله از جان خود مایه گذاشته‌اند.

 

وی تصریح کرد: شهید شمسه نیز با نثار خون خود، نامی جاوید برای لرستان به ثبت رسانده است.

 

شهید ماشاءالله شمسه در سال 1346 در بروجرد متولد شد و در سال 64 به عنوان بسیجی به جبهه رفت و تا سال 72 در این مناطق خدمت کرد و بعد از پایان دوران خدمت به اصرار و خواست خود و پیگیری‌های شدید به سوریه رفت و با اصابت تیر تک تیرانداز تکفیری در 94/1/13 به شهادت رسید.