شور و نشاط جوانان ، درگرو تزریق موسیقی وتئاتر و هنر به جوانان میسر می باشد
شور و نشاط جوانان ، درگرو تزريق موسيقي وتئاتر و هنر به جوانان ميسر مي باشد
فرماندار شهرستان بروجرد:

شور و نشاط جوانان ، درگرو تزریق موسیقی وتئاتر و هنر به جوانان میسر می باشد

مرادي در ضيافت انديشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه اين شهرستان گفت :شور و نشاط جوانان ، درگرو تزريق موسيقي وتئاتر و هنر به جوانان ميسر مي باشد.
شناسه خبر : 61275 تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، مسلم مرادی شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد  این شهرستان، اظهار داشت: بروجرد قابلیتهای زیادی دارد جوانان بااستعداد های درخشان که باید به آنها بیشتر توجه کنیم .

 

فرماندار شهرستان بروجرد افزود :درسال ۱۴۰۲ توانسته ایم وزیر میراث فرهنگی و سایر مسئولین کشوری را به بروجرد دعوت کنیم تا مشوقی برای هنرمندان جوانان باشیم .

 

وی خاطرنشان کرد: جامعه ومردم بروجرد نیاز به شور و نشاط دارند واین نشاط و ما با کمک موسیقی وتئاتر و هنر میتوانیم به جوانان تزریق کنیم ، ما چندین کنسرت را که دارای مجوز بودن در اداره فرهنگ و ارشادبروجرد و یا سینما اجرا کردیم تا با اجرای موسیقی  قدمی در شاد کردن مردم بروجرد بردارد.

 

مرادی افزود:  جوانان بروجرد استعدادهای کثیری در زمینه هنر دارند  ما باید با حمایت خود  آنها را در جهت پیشرفت و موفقیت سوق دهیم.

 

فرماندار بروجرد اظهار کرد: هنرمندان بروجردی دارای پتانسیل بالایی هستند و همیشه درکنار آنها هستم تا به موفقیتی بیشتری دست پیدا کنند.