توجه به فرهنگ و هنر دینی ضرورت است
توجه به فرهنگ و هنر ديني ضرورت است
امام جمعه بروجرد؛

توجه به فرهنگ و هنر دینی ضرورت است

امام جمعه شهرستان بروجرد در ضيافت انديشه با اصحاب فرهنگ و هنر اين شهرستان گفت: توجه به فرهنگ و هنر ديني ضرورت اساسي است.
شناسه خبر : 61277 تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه، فعالان قرآنی و مساجد شهرستان بروجرد که به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان وبا مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: تلاش برای در رفع مسائل و مشکلات جامعه فرهنگ و هنر  ضروری است.

 

امام جمعه بروجرد، با محکوم کردن جنایات اسرائیل در چند روز اخیر، افزود: امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین گسترده جهانی دارد.

 

وی بیان کرد:  امروز رژیم صهیونیستی به کمک همه گردنکشان عالم در راس آنها آمریکای جهانخوار فقط هنرشان این است است که با بمباران‌ مردم مظلوم را در خانه‌های آنان مدفون کنند؛ این که کار مهمی نیست و کار مهم را برادران مقاوم فلسطینی انجام می‌دهند که نفربرهای دشمن را می‌زنند و فرماندهان اسرائیلی را اسیر کردند.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امروز حمایت‌های ملت ایران در مواضع جبهه‌ی مقاومت و در برابر استعمار تعیین کننده است، این حمایت‌ها تأثیر بسیاری بر پیروزی مردم غزه در برابر اسرائیل دارد.

 

وی افزود: مصلحت ما را به مراتب خداوند بهتر می داند و  روزه را برماواجب کرده اند چرا که با سی روز، روزه گرفتن ،مادرس بندگی، خداشناسی ومردم داری  یاد میگیریم وبا تزکیه روح و جان خود در زمره بندگان صالح خدا قرار می‌گیریم.

 

امام جمعه بروجرد بر تعامل و همکاری مسئولان و متولیان دستگاه‌های مختلف در رفع مشکلات مردم تاکید کرد.