آینده هنر انقلاب امیدوارکننده و الهام‌بخش است
آينده هنر انقلاب اميدوارکننده و الهام‌بخش است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

آینده هنر انقلاب امیدوارکننده و الهام‌بخش است

روانشاد با بيان اينکه هنر انقلاب اميدوارکننده و الهام‌بخش است، گفت: هنر انقلاب اسلامي سابقه روشن و قابل افتخاري دارد.
شناسه خبر : 61326 تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۴۶
به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اعظم روانشاد شامگاه شنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد شهرستان سلسله اظهار داشت: همراهی و هم‌افزایی خوبی میان دستگاه‌های مختلف شهرستان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی وجود دارد و این نشان فرهنگ والای مردمان این دیار است و باعث شده پویایی فرهنگی در این شهرستان رقم بخورد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه جایگاه هنر و هنرمندان بسیار رفیع است بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز جایگاه ویژه ای را برای فرهنگ، هنر و هنرمندان قائل هستند.

 

روانشاد با اشاره به قرارگرفتن در آستانه هفته هنرانقلاب و گرامی‌داشت یاد سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی گفت: هنر انقلاب اسلامی سابقه روشن و قابل افتخاری دارد.

 

وی با بیان اینکه آینده هنر انقلاب امیدوارکننده و الهام‌بخش است افزود: هنرمند مسلمان عزت را از خدا می‌جوید و اعتقاد دارد آنچه که در نزد خداست اهمیت دارد و ماندگار می‌شود.

 

اجرای طرح‌های جریان‌ساز و فاخر در قالب طرح شهید آوینی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اجرای طرح شهید آوینی به منظور تقویت بنیه فرهنگی شهرستان‌ها در سال جاری افزود: طرح‌های جریان‌ساز و فاخر که منجر به کادرسازی نیروهای انقلابی  و تقویت انجمن های فرهنگی و هنری شوند در طرح شهید آوینی حمایت می‌شوند.

سال پرکار فرهنگ و هنر در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اينکه این اداره کل سال جاری را سالی پر کار با انجام طرح‌ها و اقدامات تحولی رقم خواهد زد، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان در سال ۱۴۰۳ چهره ای فعال‌تربا اقدامات جديدتردرحوزه فرهنگ و هنر استان خواهد داشت و جشنواره‌های مختلف و مهمی در لرستان برگزار خواهد شد.

 

روانشاد با اشاره به ظرفیت‌های مختلف شهرستان سلسله در حوزه فرهنگ و هنر گفت: امیدواریم بتوانیم با رویش‌های جدید و کشف استعدادهای نو پیوندی بین نسل گذشته و نسل جدید ایجاد کنیم در کادرسازی هنر انقلاب اسلامی بتوانیم موثر باشیم.