بیش از 2 تن گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع می شود
بيش از 2 تن گوشت قرباني بين نيازمندان توزيع مي شود
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

بیش از 2 تن گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع می شود

چگني نژاد گفت: همزمان با تاسوعا و عاشوراي حسيني حدود2 و نيم تن گوشت قرباني به همت فعالان کانون هاي مساجد همزمان در بين نيازمند لرستاني توزيع مي شود.
شناسه خبر : 63331 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

 

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، همزمان با ایام عزاداری سرور و سالارشهیدان حدود 2 و نیم تن گوشت قربانی در بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند آبرومند استان لرستان توزیع می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: این کمک مومنانه و اقدام خیرخواهانه با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) استان قم و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» اجرا می شود.

 

وی بیان کرد: با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) استان قم و کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناسب های مختلف گوشت گرم بین نیازمندان  توزیع می شود.

 

چگنی نژاد ادامه داد: این گوشت قربانی به صورت بسته یک و نیم کیلوگرمی بسته بندی شده است تا در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲2 مرحله توزیع گوشت قربانی در استان لرستان اجرایی شده است و در هر مرحله هزار و ۲۰۰ بسته گوشت یک و نیم‌کیلویی بین نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار کرد: افراد نیازمند و کم‌برخوردار طی یک سری تحقیقات و پیگیری‌ها توسط اعضای کانون‌های شناسایی شده و در به طور متناوب و دوره این بسته‌ها را دریافت می‌کنند.