2و نیم تن گوشت نذری بین نیازمندان لرستانی توزیع شد
2و نيم تن گوشت نذري بين نيازمندان لرستاني توزيع شد
در آستانه با عاشورای حسینی:

2و نیم تن گوشت نذری بین نیازمندان لرستانی توزیع شد

مديرستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان لرستان گفت: به مناسبت فرا رسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني بالغ بر 2 و نيم تن گوشت نذري بين نيازمندان لرستاني توزيع شد.
شناسه خبر : 63347 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، محمد چگنی نژاد، امروز در این مراسم اظهار داشت: با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، همزمان با ایام عزاداری سرور و سالارشهیدان حدود ۲ و نیم تن گوشت قربانی در بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند آبرومند استان لرستان توزیع شد.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان بانک اطلاعاتی از نیازمندان تهیه شده است و در مناسبت های مختلف از این افراد حمایت شد.

 

وی بیان کرد: این کمک مومنانه و اقدام خیرخواهانه با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) استان قم و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» اجرا می شود.

 

وی بیان کرد: با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) استان قم و کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناسب های مختلف گوشت گرم بین نیازمندان  توزیع می شود.

 

چگنی نژاد ادامه داد: این گوشت قربانی به صورت بسته یک و نیم کیلوگرمی بسته بندی شده است تا در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۲ مرحله توزیع گوشت قربانی در استان لرستان اجرایی شده است و در هر مرحله هزار و ۲۰۰ بسته گوشت یک و نیم‌کیلویی بین نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار کرد: افراد نیازمند و کم‌برخوردار طی یک سری تحقیقات و پیگیری‌ها توسط اعضای کانون‌های شناسایی شده و در به طور متناوب و دوره این بسته‌ها را دریافت می‌کنند.